Zeregina
Merkataritza-zuzendaritzaren menpe, enpresaren produktuak edo zerbitzuak dagokion lurraldean sustatzeko eta saltzeko ardura izango du. Egungo bezeroekiko eta bezero potentzialekiko harremanak mantenduko ditu, eta ezarritako helburuak lortzeko negozio-aukerak identifikatuko ditu.
Eginkizun zehatzak
- Eskaintzak aztertzea, produktua/prozesua hobetzeko proiektuak identifikatu, proposatu eta, hala badagokio, gauzatzeko. Salmenta-baldintzak negoziatzen ditu eta merkataritza-akordioak ixten ditu./ Merkatuaren joerak aztertzea eta lehiaren bilakaeraren eta jardueren jarraipena
- Marketin- eta merkataritza-plana garatzea, zuzendari komertzialaren mende, marketin-kanpainen proposamen eta jarraipenekin.
- Salmenta-kuoten eta helburuen jarraipena egitea, eta salmenten aurrerapenari buruzko informazioa ematea aldizka.
- Bezeroekin konfiantzazko harremana izatea, zerbitzu bikaina eskainiz, haien zalantzak eta erreklamazioak kontuan hartuta.
- FHCko ekipoei laguntzea bezeroekiko harremanetan, talde horietan hobekuntzak sartzeko eratzaile-funtzioa eginez (komunikazio arina eta eraginkorra).
- Produktuen, merkatuaren joeren eta salmenta-tekniken inguruan eguneratuta egotea./ Norberaren eta taldearen garapen profesionalera bideratutako prestakuntza-ekintzetan ekimena eta inplikazioa izatea.
Eskakizunak
- Goi-mailako prestakuntza akademikoa arlo hauetan: administrazioa, marketina, merkataritza
- Ingelesa eta frantsesa ahoz eta idatziz, beste hizkuntza batzuk baloratuko dira (portugesa, italiarra)/ esperientzia salmentetan, ahal dela sektore berean.
- Modu autonomoan lan egiteko eta denbora behar bezala kudeatzeko gaitasuna.
- Bidaiatzeko prestasuna/Auto propioa
Lanpostuaren euskara ezagutza maila
Hitz egiteko eta maila apal batean idazteko gaitasuna izan behar da.